Bläää

Första dagen i skolan blev inte alls som jag hoppats!! Igår kväll ringde Madde E och sa att vi inte hade någon lektion kl 8.10 så vi fick "sovmorgon". Skönt tänkt jag med lite mjukstart!! Men vid kvart över åtta ringer en annan klasskamrat (Madde H) och undrar var jag är. Då hade vi lektion.. Missuppfattning!! Inte bra alls.. Sålde sen mina böcker så det känns bra att bli av med dem! Tio i tio var då första lektionen med en ny lärare som hette Jaana, verkar jätte bra men hon varnade oss för att denna termin kommer bli superjobbig så det gäller att ligga i ordentligt om man ska klara det.. Uppss, känns lite mycket att höra första dan, men det är ju den trista sanningen!

Vi skulle ju ha slutat tio i fem på onsdagar men det blev en schema ändring så vi slipper som tur är det! Så nu sitter jag här och läser om hjärtsvikt tills i morgon och väntar på Herr o Fru Fisk som kommer vid fem..

Puss i ljumsken!!

Kommentarer
Maddix

Låter verkligen som att det är mitt fel att vi missade första lektionen??? Försökte ju fakiskt bara vara snäll och tala om det för dig så du inte behövde stå där på morgonen och undra vart de andra var. Hurom, känns lite som ett påhopp :(((



Pussisar!

2009-01-14 @ 18:20:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0