Brats!!

Sitter och kollar lite på internet om Brats. Har ett arbete att skriva om det i ämnet Människan socialt och kulturellt.
Ska prata inför klassen i minst 20 minuter, blir ingen lätt historia. Däremot har en av gruppkamraterna tyvärr förmågan att inte dyka upp på lektionerna.. Då kan det bli svårt att få ihop något. Som tur är finns Madde H och Carla vid min sida! Men det blir nog ändå lite trixit. Jag ska inte till skolan i morgon, inte heller Madde. Carla vet jag inte, om hon fortfarande är hemma med Skarlet eller inte. Och den sista vet jag inte någe om..
Och själva redovisningen är på tisdag, då återstår bara måndag efter skolan att diskutera vem som ska göra vad.
Men jag är av samma åsikt nu som förut. Jag kan bara göra mitt bästa. Och jag kanske måste sänka kraven lite från förra treminen för att sen ta upp dem igen till tredje.. Kan kanske vara nöjd med VG nu...

Nu sover snart min söta "sjuka" sambo i soffan och storfisen Emilia sitter och "tjötar" bredvid att jag ska läsa en bok för henne så nu är det kväller!!

Puss!!

Förklaring till "sjuka": Han har ont i huvudet och säger att han har höööggg feber!! Ta det med en nypa salt!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0