Det kommer mera!!

Det kom mera.. Moa kräktes kl fem i morse.. Som tur var höll det bara på till halv sju. Sen somande hon och sov två timmar!! Och nu är hon nästan som vanligt. Kanske lite varm men det går nog över.
Nu kommer snart trean så småningom.. Mys pys hemma hos fam Laurell/Wicksell.

Vi har avbokat allt roligt i helgen tyvärr. Med stor sorg kan inte Emilia gå på "fästmannens" maskeradkalas och inte heller på kusifinens 7-års kalas. Men vi vill ju inte smitta ner alla..

Har fått en känsla av att min kära vän tycker att jag skyller på henne då hon i fredags mådde illa och kräktes o antagligen hade maginfluensa, men det gör jag verkligen inte. Klart inte du kunde veta det, och hade du vetat hade du ju inte gått till skolan eller hur?? Saknar dig och hoppas att vi snart ses igen!!

Mina axlar/min nacke värker så jag har till o med ont när jag andas. Har väl någon form av träningsverk eller liknande. Inte roligt, men nu ska jag sluta klaga och se framåt, mot...?? Vet inte!

Hej hopp!!

Kommentarer
cajsa

oj oj oj värkligen avskyr maginfluensa!!! stackars er!! här hemma ä det jag som har legat sen i måndags ... men det börja me abbe o nellie abbe äter fortfarande penicillin men nellie ä frisk o iskolan!!

ha en underbar dag o jag håller tummen att ni frisknar till snart

kram cajsa

2009-01-21 @ 09:36:21
Tina (syster)

Ja sa ju det, diskploppen...;)

2009-01-22 @ 17:58:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0