Fyndat!!

Idag har Maria fyndat. Det blev visst kallt i Kolmården ( närmare betsämt 17, 5 grader kallt) och Mosingen behövde nya vinterskor. De andra hon hade var efter Emilia så de var inte så bra längre, Så jag kände att nya var en idé. Jag skjutsade Tony, Jennifer och Therese till tåget och hämtade mamma och åkte till Maxi. Sprang runt i alla affärer men inte en enda sko som var varm och så ringde A och sa att jag skulle kolla på en jacka till E och det fanns inte heller någonstans, allt var slut. Mitt sista hopp var Ica. Och där hittade jag en supersnygg jacka till E, en svart med fluff på kragen, en grå fin mössa, ett par termobyxor, tremovantar till Moa och även varma, mysiga skor till Mosis! Och allt för sex hundra. Vilket klipp va??
Mammsen tyckte att vi skulle köpa ett par Ecco skor med Goretex för 600 kr.. Men jag tycker att det är att slänga pengarna i sjön. Det är ju nästan aldrig så här kallt i Sverige och hon kan ju inte ha dem nästa år så då kändes de lite dyra!!

Nu har jag precis ätit kyckling o ris och en chokladbit till efterrätt.
På onsdag tar jag tag i VV igen med stora steg... Och ser fram emot goda resultat igen..

Kramis!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0