Fyyy!!

Jag har haft maginflensa/vinterkräksjukan... Fyy faaannn!! Det är verkligen det värsta som kan drabba en. Man mår verkligen som om man blivit överkörd av en ångvält!! Ont i varenda del i kroppen.. Kräktes som tur är bara två gånger men det räcker vill jag lova!!
Nu väntar vi med spänning på att barnen ska få det, usch!!!

Det värsta med detta är inte hur jag mår utan att jag missar så mycket i skolan.. Ville verkligen inte det!
Men jag hopas att jag kan gå i morgon.. Eller jag måste gå på torsdag i alla fall!!

Har några kalas att gå på i helgen så jag vill att vi ska vara friska.. Emilia ska till "pojkvännen" Edvin och sen vidare till fam Grankvist!! Men vi får se..

Idag går mina tankar till Wilma som snart ligger på operations bordet och väntar på att ta bort halsmandlarna.. Lycka till..
Och i morgon är det Lottas tur..

Nu ska jag klä på mig och se mig i spegeln.. Nog ingen vacker syn!!

Hej hej!

Kommentarer
Tina (syster)

Det var visst inte bara Moa som smakade på diskploppen....;) Stackars dig!! Trevligt att ha arbetat sida vid sida med dig.... Puss

2009-01-20 @ 09:48:48
Denice :D

ohh, stackars dejj! hoppas du blir bättre =). mamma hälsar med krya på dejj <3

karmis

2009-01-20 @ 18:19:09

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0