Jag blir så arg!!!

Igår när jag hämtade barnen kl fyra låg ett av barnen på soffan och sov. Hon hade feber och väntade på att pappa skulle hämta henne! Visst kan man bli sjuk på dagis, det kan ju ingen rå för. Men det jag blir sååå himla arg på är att den första jag såg i morse på dagis var den här lilla stackars flickan som för ca 15 timmar sen hade feber var på dagis igen som om inget hänt!! Jag frågade hur hon mådde och hon svarade: bra! Och mamma sa att jag kunde gå idag för jag hade ingen feber... Vad hände med en feberfri dag hemma?? Det är rent ut sagt förjävligt... Ansvarslöst mot både dottern och de andra barnen på dagis!! Varför är hennes mamma och pappas jobb mycket viktigare än andras?? Nu har ju säkert flickan något i kroppen och det kanske smittar, då dröjer det väl inte länge förresn fler barn har det och då måste ju deras föräldrar vara hemma och vabba!!
Så idag efter skolan ska jag ringa upp chefen för förskolorna i Kolmården och se vad hon tycker!!
Jag anser att detta är höjden av brist på respekt!!!!!

Nu har jag fått ur mig detta, vilket känns bra!

Ha nu en fortsatt trevlig fredag!!
Puss!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0