Måndagsmys!

Hade lite tid kvar innan bussen gick så jag gick en liten stund på stan. Handlade lite på rean, bla annat en varisn lördagsgodis skål till tjejerna som tjejen i kassan slog in så fint med rosa snören. Anledningen till detta ilägg är att Emilia skulle ju på kalas x 2 i lördags men eftersom vi varit sjuka så gick ju inte det. Då lovade jag att vi kunde baka chokladbollar och mysa med hemma och barnen kunde klä ut sig. Men det hanns inte med varken då eller i går. Så idag fick jag lite dåligt samvete så jag köpte en liten present.. Och så bakade vi bollarna och de klädde ut sig. Moa till gympatjej och Emilia först en prinsessa sen en tomte..
Och goda blev bollarna..

Nu sover Mosan och jag ska borsta Emilias tänder..

Puss!!




Hej hopp!!

Kommentarer
Denice :D

goda de ser ut ;P

2009-01-27 @ 16:40:49

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0