Nu...

..kan jag koppla av. Det har varit lite jobbigt detta men nu är det lugnt.. Dopet var fantastiskt.. Oliver sa inte ett ord. Och lilla jag fick läsa en text från psalmboken. Och jag tror det gick bra!
Fick mycket beröm för smörgåstårtan och de extra kladdiga muffinsen. O Oliver verkade nöjd för presenterna (fast han sov gott i min famn när de öppnades)..

Annas fantastiska syster Tina har hjälpt mig hela dan vilket jag är oerhört tacksam för.. Så ett jätte tack till dig Tina!!

Bilder kommer här..

  
Efter detta tog batterierna slut, som de alltid gör när man verkligen inte vill..

Så nu några bilder från Orrekulla..


  


Mamman o pappan!!
 Lilleman Oliver!!
 
Cupcakes!!

 
Dopbarnet somnade hos sin nya gudmor!!


Nu sitter vi i soffan och kollar på Wild Kids premiären och jag har lagt på vetekudden på mina axlar, ont ont!!

Hörs!!

Kommentarer
Denice :D

vad fina muffinsen vart =). cupcakes kanske de heter xD hihi kram

2009-01-18 @ 20:40:43
Denice :D

vad fina ni var :D hihi kramisar

2009-01-18 @ 21:05:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0