Pengar pengar pengar!!

Var just inne på min sida på Csn och blev överlycklig, jag kunde skicka in min studieförsäkran. Vilket betyder att jag förhoppningsvis har mina pengar om två dagar!!!
Jag slipper lura kassörskan på Konsum med mina Monopolpengar..

Föressten så impulshandlade vi en massageduschkabin igår på Bauhaus.. Skulle köpa en dimmer till sängaveln men åkte därifrån med en dusch.. Den var sänkt till halva priset och vi har länge sagt att vi ska byta ut badkaret.. Nu e det gjort!
"Arga snickarn" fick göra det i helgen i stället för att fixa köket.. Bilder på den fian skapelsen kommer när ja kommit hem, sitter nu i skolans datasal och har precis avverkat ett studiebesök på Kyrkans Muséum.. Inte jätte intressant men ändå..

Ska snart äta lite lunch för att sedan ha en lektion i Arbetsmiljö och säkerhet med allas vår "Klara"..

Ha en fortsatt trevlig dag och till er alla som har eller kräks, krya på er!!

Och Madde x 2, kom snart tillbax..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0