Polis polis potatismos!!

Blev upphämtad av min svägerska Lina idag. Ut kommer en lite chokad Lina och säger att hon blivit på körd av en cykel.. Jag trodde hon skämtade med icke sa nicke. En cykel med cykelkärra dundrade in i henne när hon stod still o väntade på mig.. Tokigt det kan bli. Killen/mannen på cykeln bara drog därifrån.. Och kvar stod Lina och undrade vad som hände.
Hämtade mig som ringde pappa och frågade vad vi skulle göra. Han sa ring polisen vilket jag gjorde och hipp som happ var vi sittandes i ett anmälningsrum på polishuset i Norrköping och pratade med en mycket trevlig polis. Han sa att det inte är jätte vanligt att en bil blir påkörd, utan mest tvärtom, men han skrev en anmälan som kan visas upp för försäkringsbolaget, för märken blev det på hela vänstersidan. Tänk vad en cykel kan göra med "släpkärra" som polisen skrev i anmälan. "cykel med släpkärra körde in i Bryhns vänstra sida"... Lina heter Bruhn..

Hhaha det var en rolig historia..

Nu har alla dansat klart på tv och jag ska kanske sova.. Känner mig lite sliten.
Hoppas ni har det bra!!
Puss!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0