Pulka pulka pulka!!

Baka baka baka liten kaka. Jag har idag gett min in på en sak som jag inte riktigt klarade av, eller det gick väl men resultatet blev inte som på bilden men men det går nog att äta endå. Tanken var att provbaka en tårta som ev Anna ska ha på sin sons dop. Ville då innan kolla resultatet, som nu som sagt ser lite mysko ut. I receptet  skulle det vara 400 gram smör så det gick åt allt smör så krämen som ska vara i mellan och uppepå uteblev. Men det får inhandlas i morgon så jag kan springa över med en bit till Anna.. Annars blir det cupcakes, en väldigt mysig idé men lite svårt att förvara innan, tårtorna kan ju göras innan, men dekorera cupcakesen måste ju göran samma dag. Men men det blir nog bra när det är bestämmt. Har oxå fått ett erbjudande från Tina (syster till Anna) att hon kan hjälpa mig och den hjälpen tas tacksamt emot. Finns en fantastisk tjej som gör otroligt fina cupcakes kolla in sidan. WWW.BLIXMAN.BLOGG.SE
Kolla under fliken cupcakes på höger sida!

Nu på eftermiddagen kom barnens faster Lotta med familj och ska sova över tills i morgon då vi ska till djurparken. Rille sms:a häromdagen och frågade om han fick laga mat till oss i kväll och det tackar man ju inte nej till. SÅ han ska bli nakna kocken i Borat baddräkt (en present han fick  av oss ) ..

Vi tog oxå en tur till pulka backen där vi roade oss en dryg timme, alla hade full mundering från topp till tå då det var 11 grader när vi gick ut. Lottas son Dennis åkte små skidor och vi andra pulka, snowracer och stjärtlapp. Rille var mäster fotograf så bilder kommer snart!!

Burr burr på er!!

Kommentarer
Tina (syster)

Ja, herre jävlar vilka cupcakes, jag orkade inte ens titta igenom hela för jag blev så deprimerad.... SÅÅÅÅÅ fina.... Men jag röstar på cupcakes t dopet! Garnera hinner vi nog... om dom inte ska bli så där avancerade....=)

2009-01-07 @ 08:00:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0