Storstädning..

Idag hade vi kommit överens om att städa, har liksom inte hunnit med det på ett tag. Det har varit något annat som upptagit tiden, undra vad det kan vara..??
Jo så att vi sov länge och sen efter frukost satte vi igång. A tog de stora sakerna så som att dra ut sofforna och dammsuga bakom, dra ut badkaret och göra rent och jag kan bara säga att det verkligen behövdes och till slut göra kliniskt rent i kylskåpet medans jag dammsög, torka golv, småplockade och frostade av frysen. Så nu är det fräscht igen. Det tog verkligen hela dagen att frosta ur vår överfulla frys. Passade på nu när det är frysgrader ute. Och när jag hade fixat färdigt blev det tillomed en låda som är tom. Så nu kan jag handla lite till..:)

Hämtade oxå A´s största bror med barn vid bussen, de ska vara här i helgen. Hem o lagade varm smörgåstårta. Mums.. Fick oxå en prom med min vän Anna, det var länge sen vi gick och pratade med varandra. Har så mycket att prata om. Och det är alltid lika trevligt.. Tack min fina vän!
Jag ska baka till lille Olivers dop oxå så vi diskuterade vad som skulle bakas och göras. Jag hade lite förslag som jag visade och nu skulle Anna hem till Fisken och bestämma sig.. Inte lätt.

Nu har jag precis slagit båda tjejerna i buzz för andra gången så nu kan jag gå o sova.. Observera att jag är vaken. Jag har vänt på dygnet, jag brukar annars sova kl nio men nu är jag inte ens trött.. Men ska ändå gå o sova för det är ju en dag i morgon oxå...

God natt!

Kommentarer
Nadja

vi skulle faktiskt äta varm smörgåstårta när jag var hos er!!!

det är typ min favorit. eller nåt,

men aja vi får la äta det när jag kommer tillbaka xD

om jag kommer tillbaka vill säga... heheheheheheheheee

2009-01-03 @ 16:45:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0