Titta så fin jag är!! :)

Detta skrev min vän på Facebook en dag, och jag blev så glad!!
Tack Anna för de fina orden..

 Hej hej....
Vill bara tala om för dig vilken himla fin vän du ...
Hur ska jag kunna tacka dig nog för allt du gjort/gör för mig? Det du gör för oss nu, till Ollies dop är nog själ för att älska dig. Du med småbarn å studier på heltid å där i mellan gör allt detta för oss...du är GULD värd..
Du va den vän som fanns å stöttade mig under graviditeten...så tanken på att fråga någon annan att vara gudmor till min son fanns inte...det var så självklart.. Å jag är så himla glad att du ville.....

Finns här för dig......nu å för alltid!

Kramar i massor......


Inte så tokig den där Maria!!

Puss!

Kommentarer
T

japp det är du.

2009-01-12 @ 21:37:01
Tina (syster)

Mallapa....=)

2009-01-13 @ 14:33:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0