Tråkig natt..

Sedan A´s syster Lotta var här och Emilias säng blev använd av kusifinerna har E ( hon fick då av praktiska skäl sova mellan A och mig) sovit väldigt dåligt. Somnar bra men vaknar flera gånger per natt och kommer in till oss. Och eftersom jag INTE vill ha henne i vår säng längre (sov där ganska lång tid, typ tills för ett år sen...) och det bara är jag som vaknar av sånt på nätterna fick jag ju springa i mellan våra sovrum ett flertal gånger per natt, vilket är ganska frustrerande. Självklart för oss båda för man märker ju på E att hon inte sover ordentligt och samma med mig!!
Så i natt efter fjärde gången gick E och la sig i soffan och där kunde hon visst somna utan både hunden och saga, konstigt men då var jag tacksam. Dessvärre vaknade hon ju samtidigt som pappiraoul som gick upp vid sex, och när de väl var vakna tittade Moa upp oxå..

Idag har vi inget speciellt inplanerat. A har möte efter jobbet och är inte hemma förrens efter sex.. Så det är en girls day today.. Inte illa.
I morgon ska barnen på julgransplundring x 2. Först på dagis sen hem till Fina Tina och dansa ut julen med kvällsmat som avslutning.. Och medans barnen är på dagis ska jag ta med min nyaste lille gudson på en långprom, vi ska gå runt Svinsjön.. Och vilken tur jag har att Tina ville följa med. Alltid kul att få sällskap.. Ollie säger ju inte så mycket än :)

TAck o hej!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0