Tvätta fönster i frysgrader!

Nu åkte det sista bort. Julgardinerna i köket, pepparkaks hjärtanen, och julstjärnorna. Och igår när solen lyste såg jag hur hemskt smutsiga mina fönster var. Men så vet jag ju att det inte går att tvätta dem när det är kallt ute. Men nu var jag tvungen. Och det gick bra tror jag, nu ser man ju i alla fall ut.

Efter jul så får jag sån vårlängtan att jag blir tokig. Vill köpa nya fräscha blommor och ha det ljust omkring mig. Det lockar inte alls med tända ljus och myspys. Nej nu vill jag slippa vinterkläder, småsten i hela hallen och skarpa bilrutorna. Men jag vet samtidigt att det är ganska långt tills det blir vår. Så jag får väl hålla ut..

Hepp!

Kommentarer
Hanna

I år ska jag lära mej säger R. Kanske anställer dej då=)

Kram!

2009-01-09 @ 08:34:55
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0