Har tappat..

Lite lust att blogga. Vill inte vara inne, är hellre ute i solen hela dagarna.. Då glöms det bort. Men nu kommer en snabb överblick av tiden som gått..

Barnvakt åt världens sötaste Oliver!!
Middag ute i solen..

Min fina handledare på praktiken, Fru Jansson


Glasstajm på Halvars i Kolmården en solig dag!!
Min!
Mosgos!

Finfixat i köket. En alldeles förträffligt fin vägg!!


Denice konfirmeras!!


Moa somnade på hallgolvet!!


Moa klappar Herkules!!


En underbar dag i Norrköpings industrilandskap!!









Har varit tvungen att ta bort bilderna av mina vänner, en av dem blev lite hotfull!!!

Avslutades med en god lunch i solen vid strömmen..


En otroligt vacker buske i min trädgård!


Det var nog allt..

Ikväll har vi varit på vårfest med dagis. Det blev korvgrill, tipsprom och mys!!
Bilder från det kommer en annan dag!!

I morgon sista dagen i skolan för den här terminen!! TJOHOOO!!!!

Sommarlov i tre dagar, sen sommarjobb!!!!

Kramis!!

Kommentarer
MaDDix - Live The Dream! [Juicy Design Säljes]

ALLVAR! De där bilderna vill jag verkligen inte att du lägger upp Maria!

2009-05-27 @ 23:17:57
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0