Höstmys!

Älskar sommaren och vill egentligen inte att den ska ta slut, vill bli brun, äta glass och bada. Men nu är det ganska mysigt att det blivit höst. Tända ljus, mysa under filten och ta på raggsockorna/tofflorna. Nu har det ju varit en toppen "sensommar" så här långt, vilket gör väntan på julen o tomten kortare. För även om jag älskar sommar så ÄLSKAR jag julen. O snart är den här. Tiden går sååå fort.

Ungefär samtidigt blir jag klar i skolan. Den 22:e december tar jag Examen. Blir klar Undersköterska. Känns toppen och hoppas nu av hela mitt hjärta att jag ska kunna få jobb som det oxå. Nu ser ju arbetsmarknaden inte jätte ljus ut med men det ordnar sig nog!!

På fredag kommer min älskade Harry, ska vara hos faster tills på söndag då hans mamma o pappa är och förlustar sig i Grekland. En vän ska gifta sig där "nere"..
Och kalas för syskonen Engman/almroth på lördag. Fullt upp som sagt!!

Kvällen består av två föräldrarmöten, ett på Orrekulla (kören) och sen på Moas dagis..
Mamma o pappa kommer o tar hand om brudarna...

Dags att springa till skolan..

Hörs!!

Kommentarer
cajsa

ja maria hösten ä oxå mysig men sommaren ä bäst!! alla årstider har sin lilla tjusning helt änkelt ;)

kram CK

2009-09-23 @ 13:47:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0