Idag känns inte allt hundra..

Kanske håller jag på att bli sjuk? Eller är jag bara trött efter helgen eller både och.. Känns i vilket fall som helst lite konstigt..

Har nu lite rast mellan två vård och omsorgs lektioner. Passade därför på att springa ner till datasalen och kolla lite.
Har och väldigt ont i min fot igen efter en sommar utan besvär. Så när jag tänkte börja motionera igen gick jag en gång sen var värken tillbax! Men nu ska jag gå till botten med det här.. Uppsöka någon annan läkare eller nått ja jag vet inte men jag vill inte ha ont längre!!!

Igår var jag o hälsade på min farmor. Hon såg faktiskt pigg ut, över förväntan. Klart det är jobbigt men hon håller sig flytande. Den här veckan hade hon en hel del att göra och till helgen kommer faster och på söndag fyller pappa år.

Nu är det dags att gå igen,,

Fortsättning följer..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0