Nu skulle ni se mig!!

Hahhah.. Sitter framför datorn med värsta frisyren.. Ska ju som bekant på fest i morgon och är lite trött på rakt hår, skulle därför styla till det lite och ska man vara fin får man ju som bekant lida pin. Har hela håret fullt med sådana där hårda permanent spolar. De ska jag sova med, aj aj det blir inte skönt.. Men lite snygg blir jag.

Hade önskat att jag fick vara ledig i morgon, var så trött i morse men men nu är det ju sista dagen jag jobbar på Vildmarkshotellets privatbokning.. Det har gått så väldigt fort. Jag började veckan innan påsk och har mer eller mindre jobbat heltid sen dess.. Det är verkligen så att om man har kul går tiden väldigt fort.. Nu är det alltså sista dagen och jag kommer sakna alla. Cissi, Pia, Daniel, Linda, Marie, Elin, Pamme, Hanna, Mattias, Mia, Veronica, Christian, Ullis, BK, repan personal, Åsa H, Åsa A, Åsa S. Undra om jag glömt någon?? Hoppas inte det men har jag det är det inget personligt!!!


Nu ska jag se nyheterna och sen försöka sova..

Natti natti

Kommentarer
Hanna

Vi kommer sakna dej också hjärtat! Puss!

2008-08-02 @ 13:02:51
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0