Hujedamej..

Vi ska ha medicin prov den 8:e och det skulle vara på ca 5 stora kapitel. Hjärtat, andning, rörelseorganen, matspjälkningen och urinorganen.. Med andra ord ett prov nästan ogenomförbart, enligt oss elever. Och det sa vi vänligt men bestämt till allas vår kära Annika och hon förstod det och höll verkligen med.. Så hon kortade ner det till hjärtat och matspjälkningen.. Vilken tur.. Vi fick dessutom skriva tre egna frågor och lämna in som hon sen formulerar om lite och använder sig av på provet..

Tog bilen idag för jag ska ner till Söderköping i dag och hjälpa pappa att flytta farmor från Tycketorp till Skönbergagatan.
Blir en härlig dag för denna träningsverks kropp jag bär på.. Något lättare än för tre veckor sen men ändå.. Gympan som Tina och jag var på känns ordentligt idag kan jag lova. Hur är det med din Tina?
Så det blir ännu en kväll borta från mina tre älsklingar.. Känns som jag inte varit hemma på väldigt länge och bara kollat på tv eller bakat eller gjort något annat mer betydelsefullt.. Dagarna framöver är nästintill full bokade med olika saker. Visserligen mysiga saker för det mesta men det blir jobbigt i längden!

Nu sak jag ha Etik lektion där vi antagligen ska disskutera abort!!

Kramis!

Kommentarer
Tina

Tack, jag mår toppen, känner att det finns ett par muskler någonstanns där inne, MEn efter pass nr 2 (step) på 4 år så känns det också helt ok.

Jag laddar för promenad på torsdag men önskar gå tidigare för J ska iväg 19:45.

Kan vi gå vid 18?

2008-11-25 @ 22:03:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0