Vuxenpoäng!!

Jag samlar på mig.. Idag är det möte med valberedningen där jag är sammankallande! Låter seriöst va? Kan inte mycket om sånt här men de rer sig nog! Har ju oxå skaffat överkast som jag ser som vuxenpoäng. Hade pelagoner i somras och en del annat.. Betyder kanske att jag verkligen ska bli 30 nästa år.!!

Dataprovet gick så där. Fick hjärnsläpp ett par gånger men vi får se,

Mosing har fortfarande feber och A mår inte så jätte bra! Han är lite yr och har ont i huvudet.. Har oxå haft känningar av någe i mellangärdet ett par dar nu.. Pratade med 1177 (sjukvårdsrådgivningen) igår och de trodde att det kunde vara magkatarr eller kroppens sätt att tala om att nu Andreas måste du lugna ner dig och sluta stressa.. Men det går inte fram riktigt hos honom tyvärr..

Idag var jag och storhandlade, och idag var det riktigt trevligt. Inte så mycket folk och jag var ensam och hade ingen tid att passa och var i VV -tänket redan från början. Så hem kom jag med fisk, kyckling, massa färska grönsaker, frysta grönsaker och en massa frukt!! Kände mig duktig som faaann!

Nu måste jag ringa mamma för det var nu länge sen vi pratade ordentligt, vi pratas ju vid varje dag men nu på sistonde har vi inte pratat så ingående och det saknar jag verkligen så mamma nu måste vi skärpa oss.. Älskar dig!

God natt!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0