Moa dag!

Eftersom Moa inte var riktigt frisk i morse fick hon följa med mig till skolan. Jag hade bara en lektion så hon kunde underhållas med lite pennor och målarbok.. Efter det lämnades bilen in för att fixa larmet som var trasigt. Allt gick smidigt och vi kunde efter 30 min åka vidare, Moa mäktigt impad av att "killarna" lagat vår bil sååå snabbt, hon hann ju bara leka en liten stund i Biva´s lekhörna. Känns nu bra att det är i sin ordning med den där bilen så svärfar kan lugna ner sig och inte ringa varje dag och kolla om det är gjort!! Han är för gullig den där Torbjörn, han vill allas bästa men det kommer inte alltid fram så..

Fredag igen, och denna tunga död vecka är slut, den har varit riktigt tung av flera orsaker men det ska väl förhoppningsvis ordna till sig så småningom..

Firade Madde med H som fyller år i morgon, Hon fick av "vårat" tjejgäng ett likadant halsband som jag, fast med namnet på hennes son såklart.. Hon blev jätteglad. Jag hade oxå bakat en vit kladdkaka som oxå blev väldigt uppskattad av de flesta.. 

Undra sa flundra vad det blir till middag!!??

Ha en skön fredags eftermiddag/kväll...

Kramis!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0