Busfabriken!!

Igår styrde vi kosan mot Busfabriken, Emilia o Moa har tjatat om det länge nu så igår samlade vi ihop släkten o åkte. Så himla mycket folk, f(ler som inte gillade vädret)!
Fick stå i kö i över en halvtimme för att få komma in. Väl därinne var det inte jättetrångt som tur var! Tiden gick skitfort och visp var det dags att åka hem. Fyra svettiga och trött åkte hem och resten av släkten Laurell följde med. Vi orkade inte laga mat så det fick bli mat på Pizzeria Delfnen. Jag åt en god kycklingtallrik.. Vi hade oxå med oss vår otroligt söta granntjej Denice. Hon är så fin, leker med våra barn och ställer alltid upp om man behöver hjälp med passning en snabbis. Hon hade nog oxå en trevlig dag hoppas jag!!

Nu ska jag till stan o umgås med mamma o pappa, Ante ska ha tv spels dag med sin bror!!

Kram!!

Kommentarer
denice

hej=D

det var jätte kul att få följa med, det är bland det bästa jag vet juh att vara med er<3

jätte snällt att jag fick följa med det var jätte kul många kramar denice

2008-08-15 @ 21:22:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0