Mia o Klara lärare!!

Igår hade jag min första lektion i Etik och Livsfrågor!! Och min lärare G påminde så himla mycket om Klara i Mia och Klara, sa samma saker och såg lite ut som henne, satt och skrattade för mig själv.. Kommer säkert att bli bra med henne om jag kan sluta se Klara framför mig. Hon verkar jätte bra annars så det blir nog bra!!

Jag hade oxå data, med Hasse.. Jag har ju redan läst denna kurs på gymnasiet men kan vara bra med en uppfriskning inför kommande arbeten. Och kanske kan då få ett bättre betyg.

Idag är första lektionen Medicinsk grundkurs, den verkar jättespännande.

Slutar sedan och då väntar Maxi, Rejmes och Mio..

Trevlig fredag på er.!!

Puss

Kommentarer
Hanna

Åhhh, vad roligt att plugget dragit igång! Du kommr klara det galant!!! Kram!

2008-08-15 @ 21:33:57
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0