Vad trevligt det kan vara..

...att gå ut med sina nyfunna vänner. Igår var vi på Harrys och åt och drack gott. Vi var ett tappert gäng på hela fem personer. Carla, Madde E, Madde H, Emelie och jag. Känns som att jag har känt de här tjejerna mycket längre än två veckor, vi kan prata om allt från känslor till pojkvänner och roliga lärare samtidigt skoja med varandra. Jätte roligt. Träffades kl sju och sen åkte jag hem med bussen halv elva. Då var jag lagom trött.

Det tar på krafterna att gå i skolan. Igår på vår etik lektion med "Klara" kände jag, hjälp vad svårt. Det är så mycket tänk, inte så mycket att bara studera in utan man måste tänka själv och diskutera med sin hjärna, vilket kan vara svårt ibland. :) Sen hade vi medicin och det är tvärt om, bara en massa inläsning och lite tänka. Hur ska detta gå?
Vi har tre prov veckan innan vi går ut på praktik, det var ett par år sen man hade prov.. Kommer jag att klara av dettta??
Just nu känns det svårt men jag är ju peppad att klara det här men man har glömt hur det är!!

Nu sitter jag här igen i datasalen och skriver, det är visst den enda tiden jag har nuförtiden att blogga, men det behöver ju inte vara sämre för det eller hur?

Ikväll ska vi ta upp vår båt, det kommer nog inte bli så många fler dagar på sjön i år. Vilket jag tycker är synd. Älskar att vara på sjön när det inte blåser och det gör det ju tyvärr väldigt ofta på Bråviken..

P&K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0