Ohh vad jag älskar sverige..

Idag har det varit en helt underbar dag. Jag gick upp tidigt och började göra pasta sallad innan resten av familjen vaknat!! När den var färdig väckte jag dem med frukost, dock inte på sängen..
Sedan bar det iväg till Virlången, en fin liten sjö i Sörmland.
Där väntade mamma o pappa och sen kom Palle och Hilma. Granntjejen Denice fick oxå följa med!
Vi badade i 25 gradigt underbart vatten och ville aldrig gå upp. Barnen badade som fiskar.. Till och med Moa som annars kan vara lite feg!

Nu har vi kommit hem och tagit en välbehövlig dusch och ätit lite.. Snart vankas det lördagsgodis för både liten och stor..

Och sen kanske en liten baccardi till den stora!

Ha det!

Kommentarer
Åsa

Vad kul med en blogg. Jag hade höga ambitioner om att jag skulle hinna med en blogg, men min tid är ganska slut, framför allt så här på sommaren. Men hoppas på att jag hinner med det snart igen. Granen vill inte att jag ska blogga så mycker på hans bärbara, framför allt om jag sätta in bilder. Jobbet går ju igenom hans dator ibland. Vi ses ha det skönt i värmen. Puss på er alla.

2008-07-27 @ 12:40:33

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0