Åsa Grankvist!!

Familjen Grankvist kom helt oplanerat hit en sväng till lunchen, vilket var mycket uppskattat av både barn o vuxna. Vi ses tyvärr inte så ofta längre så det var kul.. Vi åt pasta och köttfärssås med linser och morötter i, med andra ord ca 4 points per potion! Blev väldigt gott..
A var tvungen att avvika tidigare för en taxi skulle hämta upp honom för att skjutsa honom till en fest i Linköping för enbart Posten folk.. Vi andra gick på en skön promenad till Konsum för att inhandla lite lördagsgodis! De flesta som känner mig kanske vet vilken godis gris jag är.?? Men nu sen tre veckor tillbax äter jag godis på lördagarna och ingen annan dag. Inte heller andra sötsaker så som kakor o glass. En bra sak för att vara mig måste jag nog allt säga!!

Vid fem kom Denice, vi hade bestämt att hon skulle komma och mysa med oss när inte A var hemma.. Vi firade henne oxå, hon fyllde år i Måndags.
Hon fick ett par fina Kitty örhängen.

Hon blev jätte glad.
Sen badade barnen o tvättade håret och nyss har vi ätit kvällsmat, barnen fick önska och ville ha kokt korv med bröd och jag åt en halv potion rester sen lunch och sallad.. Nu ska vi hugga in på kvällens höjdpunkt!! GODISET!!

Ses!!

Kommentarer
Denice

jätte mysigt vare =) jag vart jätte glad för det jag fick och för att jag fick komma så klart =).

hoppas inte jag tog dina korvar bara!

hahh men ha det bäääst så ses vi om nån timme =)

2008-11-09 @ 09:17:02
Nadja

Haha låter mysigt. jag kunde ju inte följa med då tyvärr, för jag skulle ju ägna mej åt skolarbete, kan du tänka dej mitt på en lördag!!!! xD

(pluggisvarning...)

aja, jag hamnade då i norrköping me nåra kompisar,vi träffade de utslagna i idol, det var oxå kul..... :D

menmen mer får du veta när vi ses. pussokram <3

2008-11-12 @ 14:32:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0