Det är många...

.. som undrat vad det var jag skulle göra igår.. Jag hade inte tänkt att berätta men för att slipp allt tjat så kan jag väl göra det!! :)


Igår skrev jag in mig på Viktväkarna.. Kände att det var dags nu eller egentligen har det varit dags för länge sen men nu jävlar.. Tänker inte ge några detaljer angående detta men nu vet ni om det ialla fall..

Hoppas att jag åtminstone ska gå ner 10 % av det jag väger, konsulenten sa att man har gjort en stor hälsovinst iomed det!

Skolan har börjat igen och det känns jätte roligt, träffa alla vänner och allt.. Gårdagen började ganska lungt men jag var ändå skit trött när jag kom hem, men då tog jag o Tina en långpromenad i kylan.. Det var dessutom en promenad i rask takt, vilket kändes jätteskönt när jag kom hem..

Nu har jag ätit god lunch och vård o omsorg börjar nu.,..

Hörs!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0