Det var ju hundan...

Eller hur säger man?? Fick idag tillbax provet jag gjorde i datan, provet som jag själv upplevde gick jätte dåligt.. Men gränsen till MVG gick vid 32 och jag hade... 32!! Tjoooohoooo!! Detta går ju som på räls. Och jag blir så stolt över mig själv.

Idag var vi på Harlekinen (konstmuseét) och såg på 4 dagar, 3 veckor och två dagar! En film om abort.. Den sämsta film som någonsin gjorts.. Vi ska senare disskutera filmen på Etiken..

Efter bion hämtade pappa mig och vi styrde kosan till Söderköping i snön. Farmor ska flytta nästa vecka så jag har hjälpt till att packa alla tusen miljarder saker..
Är nu nyss hemkommen och ska slå mig ner i soffan hos min älskling..


God natt!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0