Hets!

Hets och heta diskussioner var det idag på Etiken.. Vi pratade mobbning av både arn och vuxna och man kan lungt säga att många hade åsikter.. Och alla hade verkligen inte samma åsikter. Det är ju det som gör det till spännande disskusioner och det är ju då man får upp ögonen för sånt man inte själv tänkte på.. Men man kunde nästan ta på spänningarna i rum A256 idag..

Kom hem och hämtade barnen som var lagon roliga. Moa vill inte sova längre på dagis så hon var ju då lite pipig kan man säga och Emilia ville vara ute o leka i snön med kompisen Ellinor.. Då ville ju såklart Moa oxå vara med men hon får ju inte vara ute själv så då blev hon ledsen och så skrek vi ett tag allihop..
Lagade sen mat och A gjorde revbensspjäll till jul.. Gud så goda de blev..
Har nu plockat in tvätt och sövt barn så nu e det dags för soffan..

Kram!

Kommentarer
Denice

Ledsen att jag sa att jag kunde komma ut!Fat jag inte gjorde det tänkte inte på att jag skulle i väg. jag tror tyvärr inte jag kan följa med till trpikeriet, jätte synd men...

<3 ses ha det bra=)

2008-11-26 @ 20:22:57
Maria

Det är inte ditt fel gumman!!! Synd att du inte kan följa med på lördag men det kommer fler chanser.. Kram!

2008-11-26 @ 20:25:23
Anonym

Gud, vad bra jag stavar x) haha

2008-11-26 @ 21:03:33

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0