Hurra hurra!!!

Idag är dagen då jag fyller 29 år!! O det känns jättebra faktiskt!! Ingen ångest att jag fyller "tant" nästa år!! Har ju hunnit med en hel del..

Dagen började med att barnen sjöng så vackert att man fick tårar i ögonen.. Och ett fint halsband av Emilia som hon gjort på dagis. Med "briljanter i". Och i köket stod en vas med 10 st röda fina rosor från Andreas... Eller INTE!! men jag kunde ju få hoppas! Däremot fanns ett kuvert med ett presentkort på 500 kr från valfri butik och det fanns många att välja på. I skolan hade vi bara medicinlektion där vi skulle rita mag o tarm kanalen och dess funktion. Intressant faktiskt!! Av mina kära klasskamrater fick jag en kryssning med julbord på Viking Line och en blomma. Tack tack nasty nurses!! :)

I kväll bjuds det på pajer och sallar och varisin Cupcake a la Leila Lindholm..

Kolla in korten jag fick idag av Madde som hon tagit på barnen.. Så otroligt fina..





 Det är så vackert!!

Kommentarer
Nadja

hurra hurra för dej!!! :)

hoppas att din dag varit bra och att många har grattat dej(det är det viktigaste xD)

superfina bilder på busungarna <3

saknar er jättemycket, det känns som att det var flera år sen som jag var hos er och softade.

aja vi ses väl snart.

ville bara säga grattis till världens bästaste mariiiiiaaaaaa <3<3<3 :D

2008-11-07 @ 17:36:59
Denice

gud, vilka fina bilder! ;).

kolla in vår blogg om du vill så får du se lite fina bilder ;) om du vill asså x) hahah men du får ha en mega bra födelsedag ;D kramar lollo och denice<333

2008-11-07 @ 18:00:19
jenny

grattis på din födelsedag.



fina bilder på dina sötta barn

2008-11-07 @ 20:36:12

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0