Jag har tjuvstartat!!!

Jag har satt upp två adventsstjärnor i vardagsrummet.. Jag vet att det kanske är i tidigaste laget men jag älskar ljuset.. Blir varm o lycklig i hela kroppen..
I morgon blir det en i sovrummet och i veckan tar vi kök och barnens rum..

I morgon ska vi göra ett försök till att åka till svärfar, hoppas ingen blir sjuk bara...
Kom på en strålande idé som jag ska ge honom.. Eller rättare sagt jag såg det i en tidning hemma hos Anna, var där en sväng och luktade på hennes fina "krum". Han är så söt och han verkar gilla "tant" Maria..

Nu har vi precis ätit jättegod potatisgratäng och ytterfile och en stor fräsch grönsallad och jag är mycket nöjd med dagen.. Har hunnit med en hel del, tvättat, pluggat, städat, promenerat, lagat mat, handlat saker på Fiskens "egna" affär. . Så jag kan sammanfatta dagen som lyckad!!
 Moa hjälper snällt till, saltkaret i högsta hugg!!

Är lite små trött, men antar att A snart fixar fram en bra film när barnen somnat så det gäller väl att försöka vara vaken ett par timmar till..
Kram på er och trevlig helg!!

Kommentarer
Denna Sanna Kvinna

Vad kul :D välkommen. Så du har satt upp dina advents stjärnor ehh jag slänger upp mina med snart :D orkar inte vänta :D

2008-11-21 @ 19:42:15
URL: http://sofieb.blogg.se/
Denice

hejsan =),

mitt mobil nummer är 0735632810 om det var det du ville ha ? haha jag är lite trög... :p.

hoppas vi ses snart =) kram

2008-11-21 @ 20:57:04
cajsa

FUSK!! man får inte tända staken förrns 1:a advent!!! kram c

2008-11-21 @ 22:47:33
Madde [Design & Foto]

NU är jag klar! Vilken tid det tog! =D Hoppas verkligen att du blir nöjd. Du kan väl höra av dig när du vaknar imorhgon och säga vad du tycker. Sussa sött & puss på dig! / Madde

2008-11-21 @ 23:57:21
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Denice

gud vad fin din blogg är =)

2008-11-22 @ 10:23:33
Michaela

Vad mysigt det såg ut :)

2008-11-24 @ 14:27:21
URL: http://michaelal.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0