Badhuset!!

Idag var en bra dag igen.. Det gick bra på "jobbet", börjar verkligen komma in i det och tiden går jätte fort när man väl är där.. Och min handledare är toppen.

Slutade skapligt idag så jag for hem och packade badsaker och matsäck och hämtade barnen på dagis och styrde kosan till stora staden. Där hämtade vi pappa Andreas vid hans jobb och åkte vidare till badhuset. Vid halv fem kom Magnus, Anna och fasters lille plutt Harry och joinade oss, vi hade en mycket trevlig eftermiddag i en ganska sunkig simhall. På en del ställen är det verkligen dags att fräscha upp. Den nya delen är ju jätte fin men i den gamla vill man knappt gå på golvet.

Ikväll är det lite fredags känsla över kvällen. Jag får ju inte njuta i morgon eftersom jag jobbar på lördag o söndag. Känns lite trist men jag jobbar bara två helger till så det får väl vara oik..

Väntar med stor spänning på mina kort som Madde tog på barnen.
Och så väntar jag tills min kära mor o far ska komma hem igen.

Lite bilder från badhuset...

  
  
  Lille Harry!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0