Höst mys!!

Idag ska barnen o jag till stan och mata änderna, ta en promenad runt strömmen, Åbackarna. Samtidigt ska min nyfunna vän Madde fota barnen, det är ju ett strålande väder ute så korten blir nog jättefina!
Madde är super duktig fotograf så det går inte att misslyckas!

Kvällen igår på "jobbet" var ganska roligt faktiskt, trot eller ej men det var det. Min handledare var tillbax från sin semester och hon hade blivit sjuk så hon höll sig lite i bakgrunden för att inte smitta de gamla, så jag fick göra ganska mycket, vilket kändes bra! Som tur var hade vi mycket dubbelbemanning så vi var ju tre.. Kvällen gick oxå väldigt fort.
Är hemma idag för barnens dagis är stängt, fröknarna har planeringsdag.

Ska nu försöka få tag på min vän Anna o se om vi ska leka en stund på förmiddagen..

Hörs!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0