Jag gillar att vara ledig!

När man är ledig så här en dag eller så tycker jag att det är väldigt skönt, man slipper väcka barnen, slipper stressa iväg till dagis, slipper mycket jobbiga saker. Man kan dra sig i sängen, läsa tidningen i lugn o ro, sitta länge vid frukosten, duscha och framför allt se på Våra bästa år!! Sen tycker jag INTE om att bara vara hemma o göra samma saker varje dag, det är så tråkigt..

Som sagt var jag i stan idag o träffade Madde, min klassvän. Hon tog väldigt många fina kort på barnen. Återkommer med ett smakprov när jag får dem.

Var nyss ute o gick med Anna, vi gick visst förbi affären o då kom Anna på att hon skulle baka Brownies som hennes syster Tina gjort. Då stanade jag hos henne en stund som moraliskt stöd..
Nu ska jag snart se på Maria Werns sista avsnitt av Främmande fågel..

Anna lovade oxå att hon skulle komma förbi med ett smakprov när godbitarna var klara! Hon e för go den tjejen!! En mycket fin vän ska ni veta!

Nu kommer en trevlig syn ut från duschen, måste kanske mysa lite med honom..

Kram på er!

Kommentarer
Stoffe [Poker & Familjeliv]

Ja, jag kom på att det va er hon fota! Blev väldigt mycket fina bilder! Jag har juuh tjuvkikat :D

2008-10-07 @ 21:06:33
URL: http://rockfather.blogg.se/
Denice

jo, det är skönt, jag är ledig på morronen i morn men går dock till sju på klällen :O.

det är öppet hus :P. i morn vill jag värkligen inte till skolan, det är så himla kalt, jag har redan förbärett mig med vantar och mössa vi hade som högst idag 12.5 grader inne. men ha det bra så ses vi =)

2008-10-08 @ 21:12:51

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0