Myshelg!!

Det är mycket mys nu!! Jag är visst inne i en sån period just nu.. Älskar tända ljus och fina saker, älskar att göra om och få nya saker. Det piggar upp så här års!
Igår skulle vi dricka vin, men det gick inte så bra. Tycker ju inte så jätte mycket om vin. Men cider gick bra. Vi åt god mat, fläskfilé, klyftpotatis och mumsig sallad och Andreas äpplekaka till efterrätt.. Camilla var överförtjust. Sen så vi på Wedding craschers, en ganska rolig film faktiskt och jag lyckades hålla mig vaken hela filmen. Ända till halv tolv.

Idag har jag jobbat på Vildmarkshotellet, i frukosten. Det gick jättebra och idag var det riktigt roligt. Tiden bara springer iväg och det är ju skönt.. Nu sitter jag och väntar på att Anna och hennes familj ska komma. A och Fisken ska rita upp vår nya sänggavel och mäta o trixa och barnen ska se en film och äta popcorn. Jag har lovar Tindra det länge så nu ska det bli av.. Tror de ska se någon ny "Lilla sjöljungfrun". Grabbarna hinner nog med en o annan öl oxå och jag ska faktiskt ge mig på vinet ikväll. Jag har lovat!!

Igår bjöd jag på lite grejer på http://www.tradera.se/ , saker som jag vill ha i mitt nya sovrum. Vann fyra fina ljusstakar.. Kostade bara 61 kr..


"Ljuslyktor"!!!Lätta att byta!!Marimekko!FRI FRAKT

MARIMEKKO svart piene unikko kuddfodral 45x45
Hoppas oxå jag vinner de fina kuddfodralet som jag oxå bjöd på, blir fint på sängen!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0