Regn? Nej inte så mycket!!

Det bokstavligen vräker ner och har gjort det hela dagen.
Fick faktiskt ligga i sängen till halv nio idag! Det var inte dumt alls. Palle o Tobias o A har hållt på med diverse spel, datorer och PS3 hela dagen medans Lina o jag bara pratat. Vi har ju inte setts på länge. Hilma har varit lite tjurig men det brukar hon vara när hon kommer hit till Krokek. Hon gillar visst inte att vara här.
Nu stack E iväg med pappa till gympan och M leker på rummet så jag fick lite tid framför skärmen..

I kväll blir det lugna puckar!!

Kram!

Kommentarer
Steffi och Liam

Då jag anser att det är för en god sak,så utmanar jag dig!



Kika in i min blogg och läs noga!

2008-10-05 @ 18:58:47
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0