Sista dagen!

Igår var det sista dagen på praktiken.. Kändes lite konstigt men jag kanske kommer tillbax.. Vet inte vad det var med mig och Pia (handledaren) igår. Vi bara flamsade hela dagen.. Pia hade en snygg "stig helmer" tofs mitt på huvudet som jag inte vågade säga men tillslut kunde jag inte hålla mig utan talade lite snällt om att den fanns.. Vi försökte med allt för att få bort den. Tex med ett skoskydd, sånt man har på sig på fötterna när man går in hos brukarna.. Men inget gick. Sen kom Pia på att hon hade spray i väskan så jag sprejade ganska mycket och till slut la den sig ner lite..


Blev ett litet sorgligt avslut med alla men jag ska tillbax på mån eller ons och bjuda på lite fika,,

Nu kom en kompis som ska hjälpa oss med att bygga sänggaveln..
Ska assistera med lite kaffe nu...

Kommer lite bilder före o efter snart!


 Pia!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0