Alpnaering, det sunda alternativet!!

Igår var ett härligt gäng "tanter" här (Emilias ord) på kryddparty. Det var mycket trevligt måste jag säga. Det var kära svägerskan Anna Panna med kompis Jenny, Anna Granne med mor och syster Tina, Tina och hennes vän Laila, Grannen Gunilla och så jag.. Jag handlade lite nya saker, har sedan tidigare vitlökskryddan, grönsaksbuljong och havsörtsalt. Kompleterade med sallads mix, citronpeppar, pizzamix och löksoppa. Citronpepparen ska jag dela med Anna och pizzamixen med Tina. Blir ganska bra då, men allt gick väl på ca 400 kr, så gratis är det inte. Fick oxå köpa en handkräm för halva priset och som värdinnegåva fick jag någon "superbra" kastrull..

Idag väntar lite lek med Tina och hennes döttrar, vi ses knappt längre för att tiden inte räcker till som vi vill. Men idag tar vi en liten tfäff innan Filippa o Tuva ska till dagis.
Jag är ledig idag eftersom jag jobbat helg. Och i morgon börjar jag halv ett!

Hörs!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0