Dags för Tandis!!

Jaha då var det dags igen för att gå till Doktor Tand. Det var länge sen jag var där, snart två år sen. De ska kalla mig var 18 :e månad och de har väl glömt mig eller så är det för att det har varit sommar!
Dags är det i alla fall. Sist jag var hade jag början till ett hål, ett väldigt litet och då skule jag äta flourtabletter som jag gjorde väldigt länge. men inte nu av någon okänd anledning. Hoppas att hålet inte blivit större!!

Mat har jag ätit oxå, det var gott. En kyckling o broccolipaj. Och ikväll kanske det blir tacos till kvällsmat. Andreas kommer sent, han har något möte på jobbet. Då kan barnen äta först så äter vi när de somnat!
På tal om sova så sov vår lilla tjej utan sin älskade tutte i natt. Hon har vägrat släppa den men i går fick jag nog, den ska bort. Och då kände nog hon att det inte var någon idé att tjata. Hon var ledsen en kort tid sen somnade hon med armen om min hals. Jag var tvungen att ligga bredvid henne(det gör vi aldrig annars, utan hon vill somna ensam).
Hoppas att det håller i sig nu även på dagis..

Dags för Vård o Omsorg..

Hörs vidare!!

Kommentarer
Birgitta Wicksell

Hoppas du inte har några hål , min älskling.



Ses snart

2008-09-02 @ 13:42:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0