Det andra MVG:t..

Dataprovet gick oxå väldigt bra... 47 poäng av 50 möjliga...
Känns oxå bra.. Igår hade vi oxå samtal med etik läraren "Klara" och det tyckte jag oxå gick över förväntan. Hon undrade var jag tyckte jag befann mig på betygsskalan och jag svarade att jag hoppades att jag iallafall hade VG och det sa hon att jag väl hade men jag var tvungen att försöka tänka lite bredare, och byta diskussionsgrupper lite oftare. Ska väl inte vara så svårt eller?

Vill passa på att tacka alla för era fina kommentarer ang min mattesvaghet. Jag tar gärna emot hjälp..

Har dataletion och får nu lära mig kopiera en text och bild från internet..

Här kommer en bild vi skulle kopiera..



Liten ful kisse!!

Kram

Kommentarer
Birgitta Wicksell

Du är så duktigt så......

Men du har stavat fel på datalektion.



Puss

2008-09-17 @ 11:07:54
M A D D E L I C I O U S [Design & Fotoblogg]

Du är så duktig! Blir så stolt över min lilla gumsa! :D Saknar dig redan! Pussar!

2008-09-17 @ 22:12:19
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0