Det var länge sen...

..vi hade fredagsmys! Men idag tog vi tag i det igen.. Barnen har ju varit  så himla trötta efter maten så det har inte blivit av. Men idag när jag slutade tidigt hade alla lite mer tid o ork. På väg hem från dagis ville Emilia fråga om Tindra ville leka och det ville hon såklart, Anna o Fisken skulle till stan o handla så jag blev någon form av barnvakt, det går ju jätte bra när de blivit så stora. Moa och jag var inne och E o T gick till lekparken. Dit kom senare Denice och då kunde även Moa gå ut. Innan det hann Moa o jag göra några goda chokladbollar till kvällen. När alla var ute passade jag på att vila en stund innan det var dags att dra igång med maten. Idag åt vi limefläskfilé gryta med ris och tomatsallad. Det var mumsfillibaba.. Tindra får nog ingen mat hemma så hon åt hela tre portioner mat.. och en chokladboll till efterrätt. Kul när barnen gillar ens mat..

Till fredagsmyset satt jag på en film(min tur att välja). det blev Robin Hood! och till de åt vi chokladboll..
Nu sover kidsen och jag sitter här.. Ovanligt va?? Nu för tiden blir det visst en hel del.

I morgon väntar skönsång. God natt!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0