Hemma studier!!

Idag är det dags för första dagen som jag ska vara hemma och studera!! Lämnade barnen vid nio och nu har jag tagit en paus och kollar lite på datorn.. Jag har ganska mycket prov och inlämmningar de kommande veckorna så jag måste helt enkelt läsa.. Men jag måste erkänna att det inte är lätt att vara hemma då, ser en massa annat som man borde göra men INTE , jag ska klara det här och då måste jag försöka se bort..

Har väldigt ont i tån.. Har jag berättat det? Jo jag sprang in i Emilias dörr härrom natten, det var mörkt så jag såg inte dörren.. Tån fick ta smällen! Den kan vara bruten men jag vet inte och jag fick inte komma till doktorn för de gör ändå inget åt brutna tår så jag får äta Ipren och se glad ut!! Nog om det. Nu ska jag tillbax till kapitlet om Cellen!!


Kramis och trevlig helg på Er!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0