Jag är en jävel på Buzz!!

Det är så grymt roligt med Buzz.. O jag är ganska bra om jag får säga det själv!! A brukar vinna över mig men ikväll var det jag som vann..
Min kära bror och fru Anna med son Harry kom hit och åt en god köttfärssås med spagetti, inte illa alls. Det var Magnus som bjöd hit sig själv och det är ju alltid trevligt. Harry har blivit lite tokig i sina kusiner, säger Moa o Emilia hela tiden. Det var oxå Magnus förslag att vi skulle spela Buzz men det slutade med att han blev lite sur och tyckte nog inte det var så himlans kul på slutet..
Klart att det blir jobbigt att förlora mot lillasyster.. Jag brukar ju vara världens sämsta förlorare så det var skönt att jag för en gångs skull fick vara glad.

Nu sover mina prinsessor och jag ska ta tag i lite skolarbete.. Har en uppgift att lämna in i morgon. Den handlar om nervsystemets sjukdomar bland annat MS och Parkinson.





God natt på er!

Kommentarer
Birgitta Wicksell

Det där med att du är en dålig förlorare kan du ta

som en bra egenskap. Dels för att du ärvt den av mig ochdels för att det är det som driver en person

framåt. Tävlingsmänniskor är bra människor.

Puss

2008-09-09 @ 08:23:42

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0