Jag tror inte jag vill bo här när min dotter blir 15 år!!

Hon har redan tonårs-tendenser så man kan bli galen. Måste vara med o bestämma kläder, frisyr, vill gärna ha läppglans och smink, framför allt ögonskugga o den ska gärna vara väldigt färgglad.. Ser ut som hon fått en smäll...
Skriker som en galning när hon inte får som hon vill, slänger igen dörrar och annat kul.. Det har helt klart hänt något med henne de senaste dagarna.. Gråter och skriker omvartannat!! Tänker mycket på döden och vill inte bli lämnad ensam, inte sova i sin säng o.s.v..

Så när hon blir 15 år har jag flyttat!!


Kunde man inte ana när hon var så här liten och oskuldsfull...



Regn regn regn..

Puss!!

Kommentarer
Hanna

Var glad att du har en dutter jag har en SON som gråter om han inte får smink... Kram!

2008-09-09 @ 20:33:48
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0