Klar!!!

Nu är jag klar med min första tenta, och den var över på ca 20 minuter.. Bland de lättaste prov jag gjort. Hoppas att de gick bra, det kändes så i alla fall, sen skulle vi ha redovisning i tvärgrupper om nersystemets sjukdommar. Jag hade MS och Parkinson, men vår kära Annika känner sig inte alls bra i magen så hon skulle nog gå hem. Vi fick se på någon film istället..
På eftermiddagen ska vi besöka ett korttidsboende vid Tapperska, ett hem för funktionshindrade. Vi har ett arbete i social omsorg som vi ska skriva och då kände vi att det kunde vara bra att veta hur det fungerar i verkligheten..

Sen bär det hem och plugga.. har som sagt en del annat den här veckan att klara av!!


Puss mamma. Älskar dig!!

Kramiz!!

Kommentarer
Birgitta Wicksell

Vilken duktig flicka jag har.

Puss, min älskling



Mams

2008-09-08 @ 11:09:20

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0