Ledig..

Idag är jag ledig, man kan säga att jag mjukstarta lite, men riktigt så kul är det inte för jag ska jobba i helgen. På lördag 07-12 och sen ledig fyra tim sen 16-21.. Mysig lördag va?? Och sen jobbar jag ju på söndag oxå 7-16.

På söndag kväll ska jag har ett kryddparty Alpnering med min kära arbetskollega Gittan från Vildmarken. Hon är så mysig så jag kände att jag gärna har ett aprty för hennes skulll. Hoppas att det kommer några, änsålänge är vi uppe i 7 st. Om någon vill komma får Ni göra det. det är hemma hos mig kl 18.00. Hör gärna av er om ni vill komma!!

Idag väntar utelek med Tindra och Tuva!! Vi ska besöka en lekpark efter lunch..Hoppas då solen behagar vara framme. Allt blir så mycket roligare då.
Ikväll ska mammsen o jag träfffas på stan och gå i affärer, har ju en 25% rabattcheck på Lindex..(Är man småbarnsmamma och går i skolan måste man ju ta tillfället i akt!!) Det kan ju inte låtas bli att använda. Jag behöver trosor och en kjol mm och M behöver mysbyxor och långärmade tröjor. Trodde inte hon behövde något men när jag kolla i hennes garderob idag fanns inget!! Bara kortärmat och jeans. Jeans är ju jätte bra ute men inne på dagis tycker jag att de ska ha mjuka byxor som de kan leka bra i.
Min staus för dagen är tämligen oförändrad.. Mår inte särskilt bra faktiskt. Huvudet värker och näsan är verkligen överfull med snor. Snyter mig hela tiden men det bara fylls på.. Men så här har det ju varit i över en vecka nu så jag har börjat vänja mig..

I morgon väntar Hemtjänsten igen och en konstig arbetstid. Jag börjar halv fyra så barnen får gå mellan tre och halv fem på dagis. Skapligt lång tid va?

Måste oxå säga att jag saknar skolan.. Vill hellre vara där än praktisera.. Saknar Madde x 2 , Carla, Emelie och Linda, plus många andra tex Annika.

Nu är det dags att fräsa näsan IGEN!! hörs

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0