Sjuksköterska here I come!!

Har haft ett samtal med min medicin lärare om hur det gick på provet och hur jag ligger till i kursen. Provet visste jag ju redan att jag fick alla rätt på men hon sa oxå att jag har MVG i hela kursen och att jag säkerligen kommer få det om jag fortsätter som nu.. Annika tyckte att jag skulle läsa vidare till sjuksköterska, måste bara bli lite bättre på matte hur nu det ska gå till...
På måndag väntar praktiken som sagt, pratade oxå lite om det, hur det känns och vad som förväntas. Det ska nog gå bra tror jag..

Nu ska Hannah lämnas in, usch...

Mår heller inte alls bra idag, hade vi inte haft inlämningsuppgifter och lyft och förflynnings kurs så hade jag stannat hemma, men som sagt jag sattsar ju helhjärtat på skolan nu så det är bara att bita ihop. Det är ju i regel alltid jobbigast när man precis sa gå upp sen känns det ju ok..

Har egentligen en dejt med Camilla idag men jag får se om jag orkar med den eller om sängen får besök..

Hej hopp...

Kommentarer
Birgitta Wicksell

Du är världsbäst min älskling.

Vill du blir syrra , så ska mamma hjälpa dig.

Magnus kan hjälpa dig med matten



Puss

2008-09-16 @ 11:56:22
anna

Kör på gumman! Du är ju JÄTTEDUKTIG! Ta hjälp av Magnus vetja, han är ju bra i matte.

Kram!

2008-09-16 @ 11:58:48
Hanna

Åhhh, vad du är duktig gumman! Det är klart du ska göra det! Är det matten som är ett problem så hjälper jag dej gärna ochgår igenom grunderna med dej igen=) Puss puss

2008-09-17 @ 09:34:50
URL: http://svansens.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0