Snygging..

Som jag berättat förrut så har den prioriterade Maria blivit född och som nästa steg nu var att gå till frisören.. Blev ganska fint tycke jag själv. Väldigt kort i nacken och lite längre där fram. Så var jag tvungen att färga det oxå vilket jag gör nu.. Väntar på att färgen ska verka..
Min svärfar sa att jag var galen som klippt bort mitt fina långa hår. Men jag vill helt enkelt ha en frisyr, inte bara långt och tråkigt...

Här kommer lite bilder..

Kolla vad mycket hår..


Det färdiga resultatet..



Färgning!!!

Kommentarer
Hanna

Åhhh, vad roligt! Snyggt och spännande=) Jag väntar på kort på det hela färdiga resultatet=) Kram!

2008-09-09 @ 20:31:45
URL: http://svansens.blogg.se/
Jenny

det var en skillnad. Men fint. Har själv klipp håtet och färgat det.



Hörs

2008-09-10 @ 07:41:24
Birgitta Wicksell

Så fin du blev min älskling!!!!



Mamma ser en liten, liten Mimmi när jag ser på bilden när du färgar håret.



Älskar dig

Puss

2008-09-10 @ 08:37:52

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0