Tjohooo!!!!

Jag hade inga hål, inte ens tandsten.. Hon sa att det är sällan man ser så fina tänder!!! Jätte skönt. Och nu för tiden har man någon form av rabatt, så istället för 540 kr kostade det 240 kr. Och det var ju oxå skönt att det inte kostar en förmögenhet!! Nu blir jag kallad igen efter 2 år.

Igår kväll hade min stora tjej en liten kris.. Hon kom helt plötsligt på att hon saknade Hans (min farfar som nyss dog). Hon grät i över en timme efter honom, jag försökte förklara på bästa sätt men hon ville inte lyssna.. Hoppas att det är en tillfällig fas så hon slipper må dåligt.. lilla gumman!

Och Moa sov i natt ign utan tutte!! Så stolt!

Ikväll kommer mor o far o är barnvakt, vi ska på föräldrarmöte!

Datan väntar! Hörs!

Kommentarer
denice

vad kul, jag har borrat två ggr det gör jätte inte om man gör som jag och inte tar bedövning, men sprutan var stor x) jag är värsta sprutskrajj. men hälsa tillde andra kramar denice ps. jag har med en blogg som heter bratne.blogg.se

2008-09-06 @ 19:41:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Vill bu bli ihågkommen?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0